W-P-W بهترین بازی مجازی کشتی کج

ADS
محل درج تبلیغات

About Us

به وبلاگ من خوش آمدید

جستجو



جستجو در w-p-w
جستجو در کل اینترنت

موضوعات
عناوین
1
2

نویسندگان

وینس مکمن
تریپل ایچ
کین

صفحات جانبی
عنوان لینک صفحات جداگانه را اینجا قرار دهید
عنوان لینک صفحات جداگانه را اینجا قرار دهید
عنوان لینک صفحات جداگانه را اینجا قرار دهید

پیوند روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

| WelCome To Portal |


جهت اطلاع از تعرفه تبلیغات و ارسال آهنگ از طریق ایمیل و آیدی زیر با ما در تماس باشید.










محل درج تبلیغات


خرید آیتم

آیــتم مربــــوط بـــه شـــــوء های هفــــتگــــی :

آیتـم دخالــت در مسابقـــه : با خریـد این آیتم میتوانید در مسابقه کشتی گیر موردنظرتان برای ایجـاد درگیری دخالت کرده و مانع پیروزی او شوید و به این ترتیب استوری خود را با فرد مورد نـظر رقـم بزنید. توجه داشته باشـید که این آیتم بعد از ایجـاد درگیری و داغ شدن استوری برای دخالت در مسابقـات به صورت رایگـان عرضـه میشود.

قیمت:برای شونایت:300$برای پی پر ویو:1800$

آیتـم انجـام فینیشر به صورت نـاگهانی : در طـی این آیتم شما درحـین مسابقه در هرزمـان فینیـشر خود را بر روی حریفــ اجرا میکنید و میتوانید مسابقه خود را پیـروز شویــد همچنین میتوانـید با اجرای فینیشر خود به صورت ناگهانی در ثانیه های ابتدای مسـابقه رکورد زودترین شکستی رو برای حریفـتان رقــم بزنید و ارزش خود را بـالا ببــرید. 

قیمــت : 1500 سکه

آیتــم بدل فینــیشر : با خریــد این آیتـم میتوانید فینیشــر حریفــ خود را بدل کرده و فورا فینــیشر خود را انجــام دهیــد. علاوه بر آن ، این آیـتم باعث خنثـی کردن آیتم " انجام فینیشر به صورت ناگهانی " میشود و به این ترتــیب حریــف شمـا با این کـار رکــب میخورد و مسابقه را می بــازد.

قیــمت : 2000 سکه

آیــتم انجـام حرکت بر روی سـه کشـتی گیـر : این آیتـم در صورتی قابـل استفاده می باشد که یا شمـا مسابقه ی هندیکپ مچ را داشته باشید و یا یک مسابقه بتــل رویـال و یا میتوانید از این آیـتم هنگـامی که میخواهید برای دخالت در مسابقه و زدن 3 کشتی گیر به منظور کمــک به دوست خود استفاده کنید.

قیمـــت : 1000 سکـه

آیتــم افـزایش قــدرت و سرعــت در مسـابقات : با این آیتم قدرت و سرعت شمـا افزایش خواهد یافـت و در طـی مسابقه عملکرد بهتری را از خود نشـان خواهید داد و بیشـتر مومنـتم را در دست خواهـید گرفـت و میتوانـید با کمـی چاشنـی همراه با این آیـتم مسابقه خود را پیروز شوید.

قیــمت : 700 سکـه

آیتـم استـفاده از وسـایل : این آیتـم تنها در مسابقاتی که دی کیــو ممنـوع باشد قابل استفاده است و شامـل صندلی - چکـش - چوب بیسـبال - میشود و کشتی گیر با خریـد یک آیتـم استفاده از وسـایل قابل استفـاده از یکی از وسـایل می باشـد.

قیمــت : 600 سکـه

آیتـم مصـدوم کردن حریـف : با استفاده از این آیتـم میتوانید حریـف خود را در رینـگ - بک استیج - پارکــینگ - اتاق و خانه شخصی - پارک و مکانات عمومی دیگر بـه مدتــ 1 هفـته مصـدوم کنـید و از حضـور کشتی گیر مورد نـظر در شوء های هفـتگی مـانع شوید.

قیــمت : 2500 سکـه

________________________________

آیتـم جلوگیـری از بیـرون افـتادن از ریـنگ : با استفاده از این آیـتم بـه حریـف اجازه نمیدهید تا شمـا را به بیرون رینـگ پرتاب کند و توجه داشته باشـید که این آیتم قابل استفاده در مسـابقات بتـل رویال و رویال رامبل است و همچنـین با خریـد یکی از این آیتم تنهـا یک بار از بیرون انداختن شمـا جلوگیـری میشود.

قیــمت : 800 سکـه

آیتـم جلوگیـری از بیـرون افـتادن از ریـنگ(به صورت عجیب) : با استفاده از این آیـتم بـه حریـف اجازه نمیدهید تا شمـا را به بیرون رینـگ پرتاب کند و توجه داشته باشـید که این آیتم قابل استفاده در مسـابقات بتـل رویال و رویال رامبل است و همچنـین با خریـد یکی از این آیتم تنهـا یک بار از بیرون انداختن شمـا جلوگیـری میشود.همچنین این آیتم باعث افزایش 5% روحیه و 3% طرفداران شما میشود.

قیــمت : 1200$سکـه

 

 

آیتـم بیرون انداختــن دو نفـر از ریــنگ : با استفاده از این آیتم میتوانید در مسابقات رویال رامـبل و یا بتـل رویـال دو نفـر را حذفــ کنید و در صورتی که کشتی گیر مورد نظر از یک آیتم جلوگیری از بیرون افتـادن استفاده کرده باشـد شمـا قادر به بیرون انداخـتن آن نمیشوید.

قیمــت : 1600 سکـه

آیــتم بیرون انداخــتن سه نفـر از رینگ : با استفاده از این آیتم میتوانید در مسابقات رویال رامبـل یا بتل رویـال سـه نفر را حذف کنـید و در صورتی که کشتی گیر مورد نظر آز آیتم جلوگیری از بیرون افتادن استفاده کرده باشـد شمـا قادر به بیرون انداختن آن نمیشوید.

قیمـت : 2200 سکـه

آیـتم انجام فینـیشر بر روی میـله های آهنـی : این آیتـم قابـل استفـاده در مسـابقات الیمیشـن چمـبر میـباشـد و با اجرای فینـیشر خود بر روی میـله های آهنـی کشـتی گیر مورد نـظر نــاک اوت شده و به احتمال فراوان به راحـتی کاور می شود.

قیــمت : 2500 سکـه

آیـتم کوبیدن حریـف بر روی میـله های آهنـی : با استفاده از این آیتـم حریـف خود را به سمت میله های آهنی و یا قفـس هل داده و به او ضربه سنگینی وارد میکنید و میتوانیـد با میکـس این آیتم با آیتم " اجرای فینـیشر به صورت ناگهانـی " حریـف خود را نـا قافل نـاک اوت کنید. این آیتم علاوه بر الیمیشن چمبر قابل استفاده در مسـابقات استـیل کیـج مچ نیز می باشد.

قیــمت : 1500 سکـه

آیتـم اجرای فینیشر از بـالای نردبـان : این آیتـم قابل استفاده در مسابقات مـانی این د بـنک - تی ال سی و یا لدرمچ می بـاشد و با استفاده از این آیتـم شانس پیروزی شمـا به 90% میرســد و حریـف شمـا پس از دریـافت فینــیشر به مدت 2 دقیــقه در حالت گـیج به سر میــبرد.

قیـــمت : 1500 سکــه

آیتــم پریدن از بالای نردبـان بر روی حریـف : با استفاده از این آیـتم از بـالای نردبـان پرش سنگینی را بر روی حریـف خود انجـام میدهیـد و میتوانـید حریـف خود را سوپرایــز کنـید اما توجـه داشـته باشـید که این آیتـم با آیتـم اجرای فینیشر به صورت نـاگهانی ممــکن است برای شمـا دردسـر ایجـاد کند و به جای پریدن بر روی حریـف ، فینــیشر حریـف را دریـافت کنید.

قیمــت : 1200 سکــه

آیـتم پرتـاب حریــف در آتـش : این آیـتم علـاوه بر مسـابقات اینفــرنـو مـچ در مسـابقـات تیــبـلز مـچ نیـز موثـر است و شمـا میتوانید با آتش زدن میـز حریـف خود را با استفاده از این آیـتم بر روی مـیز خورد کنیــد و احتمال پیـروزی خودتان را به 100% برسانـید.

قیــمت : 2000 سکـه

آیتـم اسـتفاده از وسـایل غـیر مجـاز : با استفـاده از ایـن آیـتم میتوانید با وسـایلی از قبیــل : انبردست - گـیتار - آجــر - پـیچ گـوشتی - چنـگال - گرز حریــف خود را عذاب دهـید و یا صورتــ او را خونــی کنـید . توجـه داشتـه باشـید که این آیتم قابـل استفـاده در مسـابقات فالـز کنــت انیـور مـچ - اکستریم رولـز مـچ و... میـباشد.

قیــمت : 2500 سکـه

آیـتم مقـاومـت در مقـابل اولیـن فینـیشر : با استفاده از این آیتم که قابل استفاده در تمام مسابقات پی پر ویـو می باشـد میتوانـید در مقـابل اولین فینیشری که دریافـت میکنید مقـاومـت کنید و به مسـابقه ادامه دهید.

قیــمت : 1200 سکـه

_______________________________

 

 آیتم های جدید :

آیتم پرتاب کردن کشتیگیر بر روی چند نفر:با استفاده از این آیتم میتوانید یک کشتیگیر را بر روی بقیه کشتیگیران پرت کرده و آن هارا ضرب زنید.

قیمت:670$ 

آیتم شکستن حریف روی نردبان:با این آیتم میتوانید حریف را با حرکاتتان روی نردبان خورد کنید و باعث ضرب دیدن او شوید

قیمت:1300$

آیتم زدن سینیگشر موو به صورت ناگهانی:در طـی این آیتم شما درحـین مسابقه در هرزمـان سینیگشر موو خود را بر روی حریفــ اجرا میکنید و میتوانید مسابقه خود را پیـروز شویــد همچنین میتوانـید با اجرای سینیگشر موو خود به صورت ناگهانی در ثانیه های ابتدای مسـابقه رکورد زودترین شکستی رو برای حریفـتان رقــم بزنید و ارزش خود را بـالا ببــرید.

قیمت:800$ 

آیتم ضربه به وسط پای حریف:با این آیتم میتوانید وقتی که حواس داور پرت است یا در مسابقات نو دی کیو یا با میکس این آیتم با آیتم دخالت در مسابقه یا جلوگیری از دخالت در مسابقه به وسط پای حریف ضربه زده و اورا از پای در آورید.

قیــمت:890$

آیتم انجام فینیشر دیگران بر روی حریف:برای انجام این آیتم که توضیحات آن در نامش پیداست باید نام کسی که میخواهید فینیشری که میخواهید روی حریفتان بزنید را ارسال کنید.همچنین این میتواند یک راه برای شروع دشمنی با شخصی که فینیشرش را روی حریفتان میزنید باشد.

قیـــمت:550$

آیتم رل کردن حریف:با استفاده از این آیتم میتوانید حریف خود را به صورت غافلگیرانه رل کنید و برنده بازی شوید

قیمت:500$

آیتم انجام فینیشر در هوا:با این آیتم میتوانید وقتی حریف در هوا است فینیشرتان را بر روی او انجام دهید.این آیتم نوعی آیتم انجام حرکت به صورت ناگهانی است.

قیمت:1500$

آیتم انجام سینیگشر موو در هوا:با این آیتم میتوانید وقتی حریف در هوا است سینیگشر موو را بر روی او انجام دهید.این آیتم نوعی آیتم انجام حرکت به صورت ناگهانی است.

 قیمت:1000$

k68h_download.jpg

آیتم جلوگیری از دخالت حریف:با این آیتم از دخالت حریف در مسابقاتتان جلوگیری کنید.

قیمت:برای شونایت:300$برای پی پر ویو:1000$

آیتم اتفاق افتادن یک چیز عجیب در مسابقه:با این آیتم میتوان در مسابقه کار عجیبی کرد مثلا:اسپیر بر روی سیکوریتی و......

قیمت:2000$

آیتم انجام فینیشر حریف بر روی خودش:برای انجام این آیتم که توضیحات آن در نامش پیداست باید حتما این آیتم را با آیتم انجام فینیشر به صورت ناگهانی یا آیتم بدل فینیشر میکس کنید

قیـــمت:495$

 آیتم خرید داور:با این آیتم میتوانید داور را بخرید و کاری کنید که او به نفع شما کار کند.اما در صورتی که حریف از آیتم افتادن اتفاق عجیب استفاده کند میتواند بازی را خراب کند و این آیتم را بی اثر کند.اما در غیر این صورت پیروزی شما 95%  است.

قیـمــت:1350$








جمعه 15 خرداد 1394 نظر دهید! نویسنده : وینس مکمن




مطالب گذشته

A-D-S
محل درج آگهی

آمار سایت



آمار بازدید

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 4016
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

خرید عینک آفتابیدانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدیدخرید عینک آفتابی


آرشیو
تير 1395
تير 1394
خرداد 1394

لینک دوستان
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان W-P-W بهترین بازی مجازی کشتی کج و آدرس w-p-w.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






کپی از منابع سایت W-P-W بهترین بازی مجازی کشتی کجبا ذکر منبع بلامانع است
Theme Reconstruction By Bir-Music.com